Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Møbelgiganten Ikea er ikke kun god for at sælge møbler, men også måltider som kødboller med kartoffelmos og tyttebærsyltetøj, og nu skal madiværksætter Claus Meyer hjælpe med at gøre madoplevelsen i Ikea bedre, skriver FødevareWatch.dk.
"Ikeas udbredelse og succes indebærer et stort ansvar og mange muligheder. Vi er både stolte og begejstrede for at blive inviteret med til næste kapitel af Ikeas madrejse," udtaler Claus Meyer i meddelelsen.
Han peger på, at Ikea årligt sælger mad for over 2 mia. euro, hvilket svarer til knap 15 mia. kr., og dermed er en markant aktør. Ikea serverer mad i over 430 varehuse fordelt på 52 lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Låneproblemer presser restaurantbranchen
30-04-2024
-
Strawberry overtager jysk hotel fra Scandic
30-04-2024
-
Go-hotellerne udvider med sit femte hotel
30-04-2024
-
Hotel Vejlefjord vil være Danmarks bedste arbejdsplads
30-04-2024
-
Forlystelsesparker bruger data til at fastsætte billetpris
30-04-2024
-
Vestkystaktør fortsætter fremgangen: Hvidbjerg Strand leverer nyt rekordregnskab
30-04-2024
-
Marienlyst Strandhotel har også brug for influencere
30-04-2024