Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.
”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.
I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Airbnb ude af kontrol
14-02-2025
-
Sådan fordeler tyske turister sig i landets kommuner
14-02-2025
-
HORESTA slår fast: ”Det bør være en prioritet”
14-02-2025
-
Fødevarepriser faldt i januar - mejeriprodukter gik op
14-02-2025
-
Endnu en kommune vil have styr på autocampere
14-02-2025
-
Lokal vækst får ros fra Christiansborg
14-02-2025