Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.

”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.

I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.

Jesperhus henter ny direktør med erfaring fra LEGOLAND

Jesperhus Feriepark, der er børnefamiliernes foretrukne danske feriested, har ansat Henrik Munksgaard som ny direktør fra den 1. juni 2024. Han kommer fra en stilling som COO i MCH i Herning og har blandt andet arbejdet som Park Operations Director i ni år i LEGOLAND i Billund.

Log ind