Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Influencere er blevet et vigtigere og vigtigere marketingværktøj og er en konstant voksende konkurrent til konventionelle reklamer. Derfor er Marienlyst Strandhotel hoppet med på bølgen og inviterer udvalgte influencere på gratis spaophold - for til gengæld at blive eksponeret for tusindvis af følgere. Det skriver Børsen.
Influencer marketing er kommet for at blive, og i fremtiden tror jeg, det kommer til at fylde meget mere, end det allerede gør. Derfor vil det som virksomhed være dumt ikke at følge med udviklingen, siger kommerciel koordinator på Marienlyst Strandhotel Estelle Bukuru Christensen.
På Marienlyst Strandhotel får influencerne oplevelsen betalt, med alt hvad den indebærer af restaurant- og spabesøg.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelejere forudser et mere frit marked efter afgørelse om Booking.com
16-05-2024
-
Stor hotelkæde går i offensiven: Igangsætter kapitaludvidelse
16-05-2024
-
Strategien om ”ro til det fortravlede liv” bar frugt
16-05-2024
-
Paustian-ejer sælger luksushotel i København for trecifret millionbeløb
16-05-2024
-
Hotel er stadig til salg
16-05-2024
-
Madmod og mavesmerter
16-05-2024
-
Danske restauranter går skaldyrs-bonanza
16-05-2024