Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Gæsterne i MCH Arenas lounge til FC Midtjyllands første hjemmekamp i Superligaens forårssæson 2019, fik sig nok noget af overraskelse, da de trådte ind ad døren. Loungen er de næste to år omdannet til "filialer" af tre kendte københavnske hoteller: nemlig Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, og sidst men ikke mindst Copenhagen Marriott, som alle drives af BC Hospitality Group.

Group Marketing Director hos BC Hospitality Group, Morten Jensen, siger:

"Det handler om at gøre noget andet og tænke skævt. Det giver rigtigt god mening, og det er bestemt ikke tilfældigt, at BC Hospitality Group og FC Midtjylland har indgået samarbejde. Vi ligner hinanden og vil begge gerne udfordre det normale. Vi vil skabe oplevelser. Det er her og nu det foregår."

Sponsoratet er aktivt forstået således, at de tre hoteller ikke kun er repræsenteret med reklamebanners og navneskilte. Der vil være konkurrencer på diverse sociale medier, events på stadion, gode tilbud på de tre hoteller for loungens gæster og meget andet.

Paradis og Homemate går sammen efter forløb med rekonstruktion

Paradis Is har haft nogle hårde år, som de nu kan lægge bag sig. Det skriver medejer af Paradis Danmark Jan Steenhard i en pressemeddelelse, hvor det annonceres, at de i en rekonstruktion har fundet sammen i et nyt samarbejde med måltidsselskabet Homemate, fortæller FødevareWatch.dk.

Dragsholm Slot indgår velgørende samarbejde med kendt producent

Dragsholm Slots køkkenchef Jeppe Foldager har i samarbejde med vingummiproducenten Wally and Whiz udviklet en ny variant af det veganske og glutenfri slik; en lakridsvingummi drysset med citrontimian og citronverbena, der går under navnet Signature Edition #6, samt udvalgt en Wally and Whiz Favorit med pink grapefrugt og abrikos.

Log ind