Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I mere eller mindre ubemærkethed har Lagkagehusets to stiftere, Steen Skallebæk og Ole Schielder Kristoffersen, kastet sig over et nyt projekt: De er gået i gang med at opbygge en international kaffekæde, skriver FødevareWatch.dk.
Efter frasalget af Lagkagehuset i 2017 købte de sig ind i den danske virksomhed Copenhagen Coffee Lab, der på daværende tidspunkt havde én kaffebar i Lissabon; og så satte de ellers kog under kedlen. Siden har de åbnet ti nye kaffebarer, så kæden nu tæller fem cafeer i Lissabon, fem i Düsseldorf og en i Duisburg.
"Vi kommer nok til at åbne en butik om måneden, det har vi gjort klar til. Den første i hver by er altid den sværeste, og når du først har den på plads, kan du åbne forholdsvist hurtigt," siger 54-årige Steen Skallebæk, adm. direktør.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Restauranter ser positivt på resten af 2025
22-08-2025
-
Lynguide: Gode råd om at give advarsler
22-08-2025
-
Jan Fischer går på pension efter 27 år i HORESTA
22-08-2025
PRESSEKLIP
-
Tivoli Friheden lægger ambitiøs plan efter nye ejere
22-08-2025
-
Ny direktør med international erfaring på Ruths Hotel
22-08-2025
-
Dansk hotelmilliardær har ingen planer om at sælge livsværket
22-08-2025
-
Regeringen vil afskaffe afgifter på kaffe og chokolade
22-08-2025
-
Turistdestination indgår partnerskab med stjernerytter
22-08-2025
-
Tidligere USA-ambassadør taler ved HORESTA Årsdag 2025
22-08-2025
-
Wonderful Copenhagen: Der er styr på turismen i København
22-08-2025
-
Nyt digitalt kort skal fremme økologiske spisesteder
22-08-2025