Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Online-anmeldelser er ofte styrende for gæsternes valg, før reservationen foretages. Antallet af anmeldelser er derfor vigtig i kampen om gæsternes opmærksomhed, skriver Table.Skift.com.
En ny undersøgelse med data fra 27 millioner virksomheder af virksomheden Merchant Centric viser, at restaurantgæster er særligt skarpe til dele deres erfaringer. Antallet af anmeldelser i branchen steget med 29 pct. fra 86 mio. i 2017 til 141 mio. anmeldelser i 2018.
Analysen viser, at restauranterne får flere anmeldelser, hvis de er gode til at svare gæsterne tilbage og takke for deres anmeldelser. Faktisk er det hele 46 pct. i restauranterne i branchen, som besvarer feedbacken.
Læs hele historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tennisikon i ny storinvestering af Joe & The Juice: Vil åbne egne butikker
18-12-2025
-
Visit Denmark-direktør skal styrke turismens stemme i Europa
18-12-2025
-
Aarhus halverer erhvervsturisme-støtte midt i hotelboom
18-12-2025
-
Erkender ulovlig støtte til Arena Næstved: HORESTA kræver handling i hele Danmark
18-12-2025
-
HORESTA: EU-regler bør følges op med skarpere krav til Airbnb
18-12-2025
-
Dining Week 2026: Hele landet dækkes op til gastronomisk festival
18-12-2025
-
HORESTA kritiserer forslag om at bremse hotelvækst i Indre By
18-12-2025
-
Norrlyst overtager fuldt ejerskab af bagerivirksomhed
18-12-2025
-
Luksusturismen vokser markant i Danmark og Sverige
18-12-2025