Voldsomme stigninger i udgifter til alt fra råvarer, el og energi mærkes alle steder i samfundet. Men hvordan kan (og må) man forholde sig som turisme- og oplevelsesvirksomhed? Kan man for eksempel ensidigt ændre i en indgået aftale med kunden, fordi udgifterne stiger? Og må man føje et energitillæg til regningen?
Har I andre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte vores juridiske callcenter på 3524 8040 eller [email protected].
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Paris skærper kursen mod ulovlig Airbnb-udlejning
10-12-2024
-
Ny direktør skal lede Crowne Plaza og styrke Bellagroup
10-12-2024
-
VisitDenmark lukker kontor i Kina
10-12-2024
-
Nyt hotel på vej til Kolding
10-12-2024
-
Hotel- og restaurationsbranchen fordobler antal senioransatte
10-12-2024
-
Ribe lancerer ny gastronomifestival for at tiltrække turister
10-12-2024
-
HORESTA: Flere seniorer løser ikke manglen på arbejdskraft
10-12-2024