Voldsomme stigninger i udgifter til alt fra råvarer, el og energi mærkes alle steder i samfundet. Men hvordan kan (og må) man forholde sig som turisme- og oplevelsesvirksomhed? Kan man for eksempel ensidigt ændre i en indgået aftale med kunden, fordi udgifterne stiger? Og må man føje et energitillæg til regningen?
Har I andre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte vores juridiske callcenter på 3524 8040 eller [email protected].

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA-formand genvalgt for to år
07-06-2023
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Radikale: Det er ikke en hovedstad værdig at begrænse udeservering
07-06-2023
-
HORESTA til debat: Selvfølgelig er vi interesserede i at få mere lokalt grønt og frugt ind
07-06-2023
-
Endnu et parti sår tvivl om forbud mod udeservering
07-06-2023
-
Fortsat en dårlig forretning at være verdens bedste restaurant
07-06-2023
-
Røde tal hos selskab bag restaurantkæde
07-06-2023
-
Køkkenchefs kogebog kåret som verdens bedste
07-06-2023