Voldsomme stigninger i udgifter til alt fra råvarer, el og energi mærkes alle steder i samfundet. Men hvordan kan (og må) man forholde sig som turisme- og oplevelsesvirksomhed? Kan man for eksempel ensidigt ændre i en indgået aftale med kunden, fordi udgifterne stiger? Og må man føje et energitillæg til regningen?
Har I andre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte vores juridiske callcenter på 3524 8040 eller [email protected].
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny forpagter ser frem til at tage imod gæster på historisk hotel
06-09-2024
-
Ny direktør i kaffeselskab skal løfte væksten
06-09-2024
-
Rekordår for Marielyst: Tyske turister strømmer til
06-09-2024
-
Fremtidens turister skal tæt på de lokale
06-09-2024
-
Fra næste år dropper Sverige afgift på flybilletter
06-09-2024
-
Travl vej ved hoteller og Burger King bliver spærret midlertidigt
06-09-2024