Vil I have feedback og bud på nye løsninger til jeres internationale kommunikation af engelskstuderende på International Virksomhedskommunikation (Aarhus Universitet) ? Jeres virksomhed skal blot afse tid til en briefing af en gruppe studerende i oktober og et møde senere i efteråret, hvor de studerende afleverer deres forslag til engelsk tekst, lyd og billede.

Forslaget kan for eksempel være til jeres website eller sociale medier, men kernen er fortællingen om virksomheden og dens dna.

Målet er, at de studerende får indblik i virksomheder og deres kommunikation, så de kan udvikle et kommunikationsprodukt. På sigt får erhvervslivet dermed bedre medarbejdere.

Er Ii tvivl om I er egnet som virksomhed, eller har I spørgsmål kan I kontakte Dorrit Bøilerehauge, PhD, db@cc.au.dk.

Har du fået læst?

Destinationsdirektør: ”Vi laver ikke turismefremme fra et elfenbenstårn”

Der var en gang hvor ‘M’ i DMO stod for Marketing. I årevis har det dog været bredt anerkendt, at M stod for Management (Destination Management Organization), altså en bredere og væsentlig mere proaktiv tilgang til egentlig destinationsudvikling end tidligere, mener Jens Müller, formand Danske Destinationer og direktør, Destination Sjælland i en blog på Turisme.nu.

Han satte Færøerne på menukortet

Markedsføring af Færøerne er den røde tråd i Johannes Jensens arbejde - hvad enten det gælder hans tre hoteller og 15 restauranter, hans rolle som formand for den færøske turistorganisation eller hans post som næstformand i Færøernes største virksomhed.

Ny influencerfilm: Brandingkampagnen har igen megasucces på YouTube

Influenceren Signe Kragh har 105.000 abonnenter på Youtube og knap 77.000 følgere på Instagram. Desuden kan hun nu sige, at hun har været en del af HORESTA og 3Fs brandingkampagne Hospitality Career, der sætter fokus på, hvorfor unge bør vælge en karrierevej i erhvervet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne