Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Claus Skovfoged har store planer som adm. direktør i Danmarks største kaffekæde Espresso House,
Lige nu tæller kæden 50 lokationer, og i løbet af de næste tre-fire år vil han åbne otte-ti nye butikker om året.
"Jeg er sikker på, at vi kommer op og rammer 100 shops i Danmark. Det kan markedet godt klare. Vi har et godt koncept, og vi ved, hvordan vi skal drive det. Nu skal vi finde de rigtige lokationer," siger direktøren.
Indtil videre er Espresso House primært et storbyfænomen bl.a. med mere end 30 kaffebarer i Københavnsområdet. Men det står til at ændre sig.
"Vi ser et potentiale over hele Danmark. Vi er allerede godt repræsenteret i København, Odense, Aalborg og Aarhus, men vi ser også et potentiale i at åbne i mange af de mindre byer," siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Old Irish Pub runder 400 millioner og slår rekord for omsætningen
25-04-2024
-
Nordjyde overtager tre Sunset Boulevard restauranter
25-04-2024
-
Lalandia lander rekord-overskud
25-04-2024
-
Sønderjysk luksushotel headhunter kendt restaurant-trio
25-04-2024
-
Nu sætter Kolding Kommune populær og meget centralt placeret vandrehjem til salg
25-04-2024
-
Kæmpe familie-restaurant slår dørene op i Helsingør
25-04-2024
-
Aro er klar til næste Michelin-stjerne
25-04-2024