I sin nye rolle hos Clarion Hotel i Norden bliver Sofia Wulff fra hun starter sit nye job fra næste måned en nøglespiller i at sikre, at både eksterne og interne interessenter ser og forstår det Clarion, som lige nu udvikler sig både brand- og produktmæssigt. Det oplyser hotelkæden i en pressemeddelelse til Standby.dk.

Sofia Wulff kommer senest fra at have været selvstændig konsulent inden for marketing, branding og forretningsudvikling.

Men hun kender hotelbranchen fra et tidligere job som marketingdirektør for Comwell Hotels ligesom hun har været kommerciel chef på Metronome og PR & marketingchef for Garmin i Danmark.

Kokkelandsholdet skifter navn

I forbindelse med at Kokkelandsholdet optræder ved OL, ændrer Kokkelandsholdet navn til Dansk Gastronomisk Union og får nyt logo, skriver Food Supply.

Han bygger hoteller, der ikke ligner de andre

Når Søren Brøchner-Mortensen kører gennem København eller en af de største danske byer, hænder det, at han pludselig bremser op, parkerer og stiger ud af bilen. Det sker, når han får øje på en interessant bygning, der er til salg eller står tom. Så går han en runde og vurderer, om bygningen kan omdannes til et hotel, skriver Finans.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne