Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske 7-Eleven får med et nyt initiativ mere dyrevelfærd på menuen. Sultne kunder på farten kan nu sætte tænderne i pølser fra frilandsgris, der er anbefalet af Dyrenes Beskyttelse, skriver de i en pressemeddelelse.
”Der er generelt stor efterspørgsel på økologi, bæredygtighed, dyrevelfærd og ikke mindst gode råvarer, så vi er stolte over at gå forrest og tage ansvar for den udvikling, hvor vi nu kan tilbyde en hotdog, der smager af den frihed, som grisene har haft glæde af”, siger Morten Vedel, der er Commerciel Director i 7-Eleven.
Hos Dyrenes Beskyttelse ønsker man at øge danskernes mulighed for at vælge fødevarer, som stammer fra produktioner, hvor dyrene har adgang til det fri. Derfor er organisationen også glade for 7-Elevens nye initiativ.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025