Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et nyt VisitNordjylland med en klart defineret rolle, en ny direktør i spidsen og et betydeligt øget budget bød tirsdag velkommen til 100 repræsentanter for turistbranchen som et af de første skridt på vejen til at definere fremtidens turistmæssige fyrtårne.
Målet er at blive klogere på, hvad gæsterne tiltrækkes af, når de vælger Nordjylland, i håb om, at den viden kan anvendes til at tiltrække endnu flere.
”Det kan blive lidt kildent. Vi har en perlerække af nordjyske fyrtårne, og alle har selvfølgelig en mening om, hvilke der er de bedste. Pointen er, at vi er nødt til at tage udgangspunkt i gæsternes opfattelse, når vi skal fremhæve de vigtigste fyrtårne i intelligent, målrettet markedsføring”, sagde Visit-Nordjyllands direktør, Ann Marie Søborg Karkov, forud for mødet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025