Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2016 igangsatte ledelsen i Jespers Torvekøkken en ny strategiperiode. Der skulle fokus på bæredygtighed, og man satte gang i byggeriet af et 6000 kvadratmeter stort produktionshus med adskillige køkkener, skriver FødevareWatch.dk.
Det slår nu for alvor igennem i tallene hos den sjællandske cateringvirksomhed.
I 2018/19 steg bundlinjen til 11 mio. kr., hvilket er en stigning på 154 pct. i forhold til årsresultatet i 2017/18. Ronny Saul, der har været adm. direktør i selskabet siden 2011, er ikke overraskende ganske tilfreds med årets udvikling.
"Mange af de initiativer, vi har sat i gang siden 2016, har virkelig udmøntet sig succesfuldt i år," siger han og henviser til det store madhus, et nyt design på kantinerne, ny håndtering af data og en strømlining inden for virksomhedens salg, der ikke er kantinedrift.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025