Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2016 igangsatte ledelsen i Jespers Torvekøkken en ny strategiperiode. Der skulle fokus på bæredygtighed, og man satte gang i byggeriet af et 6000 kvadratmeter stort produktionshus med adskillige køkkener, skriver FødevareWatch.dk.
Det slår nu for alvor igennem i tallene hos den sjællandske cateringvirksomhed.
I 2018/19 steg bundlinjen til 11 mio. kr., hvilket er en stigning på 154 pct. i forhold til årsresultatet i 2017/18. Ronny Saul, der har været adm. direktør i selskabet siden 2011, er ikke overraskende ganske tilfreds med årets udvikling.
"Mange af de initiativer, vi har sat i gang siden 2016, har virkelig udmøntet sig succesfuldt i år," siger han og henviser til det store madhus, et nyt design på kantinerne, ny håndtering af data og en strømlining inden for virksomhedens salg, der ikke er kantinedrift.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025