Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ved Industriferiens start var rekordugen uge 16 i år, som ligger i forbindelse med påske. Men den rekord blev slået i uge 30 (også uge 29 var meget tæt på) og flere gange har LEGO House måtte melde helt udsolgt.
Jesper Vilstrup, administrerende direktør i LEGO House siger:
”Tilbagemeldingen fra vores gæster er, at vi skaber en helt fantastisk LEGO oplevelse for både børn og voksne, og gæsterne holder sig heldigvis ikke tilbage med at fortælle om deres oplevelse i LEGO House til familie og venner. Rigtig mange deler deres oplevelser via sociale medier, og vi kan tydeligt mærke, at kendskabet til LEGO House er steget gennem det sidste år, hvilket jeg er overbevidst om er en af grundene til de flotte besøgstal. Nu har gæsterne en bedre ide om, hvad LEGO House er for en størrelse.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Turismeudspil: Reformér Campingreglementet
18-04-2024
-
Ny i HORESTA: fokus på gastronomi og selvforkælelse i naturskønne omgivelser
18-04-2024
-
Hotel Insights 2024: Lær at sikre synlighed på nettet
18-04-2024
-
Vi har opdateret vores ansættelsesbeviser
18-04-2024
-
Danmarks Bedste Konferencekokke er blevet kåret
18-04-2024
PRESSEKLIP
-
Nyt kanonregnskab fra hotelscenen: Scandic leverer stort overskud
18-04-2024
-
Sofie og Jeppe rækker ud efter medaljer til Skills, og forventninger til dem er store
18-04-2024
-
I dag åbner Københavns nye madmekka efter flere års ombygning
18-04-2024
-
Femte måned i træk med tilbagegang i passagerer
18-04-2024
-
7.000 kvadratmeter stort plejecenter udbydes til hotelprojekt
18-04-2024
-
Flere campister – men færre campingvogne
18-04-2024
-
Great Northern i Kerteminde er næsten klar til at blive vist frem: Udvider restauranten - næste skridt bliver hotel
18-04-2024
-
Knald eller fald for Ild.Pizza: Her genåbner to af Aarhus-kædens pizzeriaer
18-04-2024