Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Ved Industriferiens start var rekordugen uge 16 i år, som ligger i forbindelse med påske. Men den rekord blev slået i uge 30 (også uge 29 var meget tæt på) og flere gange har LEGO House måtte melde helt udsolgt.

Jesper Vilstrup, administrerende direktør i LEGO House siger:

”Tilbagemeldingen fra vores gæster er, at vi skaber en helt fantastisk LEGO oplevelse for både børn og voksne, og gæsterne holder sig heldigvis ikke tilbage med at fortælle om deres oplevelse i LEGO House til familie og venner. Rigtig mange deler deres oplevelser via sociale medier, og vi kan tydeligt mærke, at kendskabet til LEGO House er steget gennem det sidste år, hvilket jeg er overbevidst om er en af grundene til de flotte besøgstal. Nu har gæsterne en bedre ide om, hvad LEGO House er for en størrelse.”

Tre sjællandske attraktioner melder om fremgang

Sidste år var der mere travlt ved billetlugerne end i 2022 hos tre attraktioner på Sjælland. En af dem er Kronborg Slot, hvor slotschefen regner med, at besøgstallet i år vil nå over 300.000 gæster.

Log ind