Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
At slutte en ferie eller en god restauranttur af med at stå og vente op til halvanden time på en taxa, er bare en ’øv-oplevelse’. Det fortæller direktør for Viking Hotel i Sæby, Brian Fabricius, til Ritzau.
Han har et problem, som han langtfra står alene med - hans hotel har ofte svært ved at få fat i en taxa til gæsterne.
”Gæsterne kommer til os og spørger, om vi ikke er søde at ringe efter en taxa til dem. Så må vi nogle gange svare, at der lige går halvanden time”, siger Brian Fabricius.
Det er alt for meget, mener politisk direktør for HORESTA, Kirsten Munch Andersen. Hør Kirsten Munch fra HORESTA uddybe udfordringerne i DR P4 København her (efter 1:10).
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025