Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Charlotte Frederiksen, Salgs- og Marketingschef på Marienlyst Strandhotel fylder 50 år, onsdag den 19. december. Hun kom i april sidste år til Marienlyst Strandhotel for sammen med ny direktør Michael Lauritsen at hæve hotellet til et helt nyt niveau.
De to kom begge fra hotelkæden Comwell, hvor de har arbejdet tæt sammen i flere år. Det er i høj grad lykkedes Charlotte Frederiksen og resten af teamet på Marienlyst Strandhotel at løfte det legendariske hotel til et helt nyt niveau – de kunne denne sommer præsentere et stærkt regnskab for 2018 med en stigning i omsætningen på 30 pct.
Charlotte Frederiksen er uddannet kok i 1989 på Dronning Louises Kro i Nivå og har de sidste 30 år høster erfaring inden for hotel- og restaurantbranchen i forskellige stillinger. Efter endt kokkeuddannelse var hun i 1990 med til at starte restauranten Jan Hurtigkarl & Co i Ålsgårde. Derefter tog hun en hotelleder-uddannelse og blev siden leder af bl.a Restaurant Nautilus. Hun valgte derefter at prøve kræfter med salg inden for drikke og fødevarebranchen, heriblandt Coca-Cola, Carlsberg, ISS catering og Haugen gruppen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025