Lucas Johansson er direktør for Hotel d’Angleterre. En af hans fornemmeste opgaver er at forene tårnhøj service med traditioner og nytænkning. Den sidste del mener han er særlig vigtig, fortæller han i det nye Visitor:

”Hvis vi ikke videreudvikler os, stagnerer vi, og så dør vi. Verden forandrer sig, vores kunder forandrer sig, så vi skal også forandre os. Det ville være en fejl at tro, at vi bare skal præservere alt og ikke må rykke rundt på noget, fordi vi har en stærk historie, som vi skal beskytte. Grunden til, at vi har en stærk historie og har været her i flere hundrede år, er netop, at vi har forandret os. Hvis vi stadig havde hestevogne i lobbyen, var vi nok ikke, hvor vi er i dag,” siger hotellets direktør.

I interviewet fortæller han, hvordan Hotel d’Angleterre forsøger at skille sig ud i markedet af luksushoteller, og hvordan man forsøger at gøre hotellet til et sted, der også er for de lokale.

Læs hele magasinet her.

Hotel kick-off

Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 19. marts, når HORESTA afholder Hotel kick-off i trekantområdet!

Nærmere information om tid, sted og tilmelding vil komme snarest.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro

Som et led i de organisatoriske ændringer der er sket i Montra Hotel A/S i 2019 kan virksomheden nu byde velkommen til Ture Lyhne som ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro. Ture Lyhne kommer fra en stilling som Category Developer, Tulip Food Company/DC Foods.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne