Lucas Johansson er direktør for Hotel d’Angleterre. En af hans fornemmeste opgaver er at forene tårnhøj service med traditioner og nytænkning. Den sidste del mener han er særlig vigtig, fortæller han i det nye Visitor:

”Hvis vi ikke videreudvikler os, stagnerer vi, og så dør vi. Verden forandrer sig, vores kunder forandrer sig, så vi skal også forandre os. Det ville være en fejl at tro, at vi bare skal præservere alt og ikke må rykke rundt på noget, fordi vi har en stærk historie, som vi skal beskytte. Grunden til, at vi har en stærk historie og har været her i flere hundrede år, er netop, at vi har forandret os. Hvis vi stadig havde hestevogne i lobbyen, var vi nok ikke, hvor vi er i dag,” siger hotellets direktør.

I interviewet fortæller han, hvordan Hotel d’Angleterre forsøger at skille sig ud i markedet af luksushoteller, og hvordan man forsøger at gøre hotellet til et sted, der også er for de lokale.

Læs hele magasinet her.

Direktiv: Hoteller skal sikre sig, at anmeldelser brugt i markedsføring er korrekte

En efterhånden velkendt problemstilling er brugen af falske brugeranmeldelser, hvor et hotel for eksempel roses til skyerne af, hvad der viser sig at være opdigtede brugere. Men fremover bliver de erhvervsdrivende forpligtet til at sikre, at de brugeranmeldelser, som de anvender i deres markedsføring, ikke er falske, skriver Erhvervsministeriet.

Arbejdsgiver: Bæredygtighed hitter hos medarbejdere

Flere konferencecentre prioriterer en grøn og bæredygtig omstilling højt. Umiddelbart bringer det dem ikke forrest i kampen om kunderne, men det gør en forskel i jagten på medarbejdere, skriver Børsen.

Stort dansk hotel har fundet ny direktør

Jan G. Larsen, den nuværende direktør for Storebælt Sinatur Hotel & Konference ved Nyborg, er fra årsskiftet ny i spidsen for Nyborg Strand Hotel & Konferencecenter, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne