Lucas Johansson er direktør for Hotel d’Angleterre. En af hans fornemmeste opgaver er at forene tårnhøj service med traditioner og nytænkning. Den sidste del mener han er særlig vigtig, fortæller han i det nye Visitor:

”Hvis vi ikke videreudvikler os, stagnerer vi, og så dør vi. Verden forandrer sig, vores kunder forandrer sig, så vi skal også forandre os. Det ville være en fejl at tro, at vi bare skal præservere alt og ikke må rykke rundt på noget, fordi vi har en stærk historie, som vi skal beskytte. Grunden til, at vi har en stærk historie og har været her i flere hundrede år, er netop, at vi har forandret os. Hvis vi stadig havde hestevogne i lobbyen, var vi nok ikke, hvor vi er i dag,” siger hotellets direktør.

I interviewet fortæller han, hvordan Hotel d’Angleterre forsøger at skille sig ud i markedet af luksushoteller, og hvordan man forsøger at gøre hotellet til et sted, der også er for de lokale.

Læs hele magasinet her.

Operatør holder tæt om nyt hotel i Esbjerg

Efter fusionen mellem Zleep og Core Hospitality har operatøren gjort sit indtog i Esbjerg. Selvom man ikke vil afsløre meget, spekuleres der i, at det drejer sig om et Marriott-brand, der særligt henvender sig til et ungt publikum.

Log ind