Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Digitaliseringsbølgen skyller ind over det meste af hotelbranchen, og nu investerer Best Western Hotels Group (BWH) i hotelkoncernens digitale kanaler med en ny hjemmeside for Best Western Hotels & Resorts, der får et opdateret design og forbedrede funktioner. Der fremgår af en pressemeddelelse fra hotelkæden.
“Det er utroligt spændende at kunne præsentere vores nye skandinaviske hjemmeside som det første skridt i vores digitale investering. I godt et år har vores team blandt andet arbejdet på at udvikle nyt grafisk design med tydeligere fokus på det skandinaviske marked samt forbedret performance” siger Lena Axelson, Head of Web BWH Hotel Group Skandinavien.
Udover den nye, skandinaviske hjemmeside planlægger man også at gøre det nemmere for hotellets gæster gennem en ny app og nye AI-løsninger.
De nye hjemmesider er nu live i Sverige og Danmark og lanceres i Norge om kort tid.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025