Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For et halvt år siden supplerede Too Good To Go den fysiske butik på Frederiksberg med en webshop, så hele landet kunne få glæde af de overskudsvarer, som kommer direkte fra producenterne.
Det er gået så godt, at sortimentet nu bliver rykket fra butikken til et 2.000 kvm stort lager for at få plads til et endnu større udvalg.
Dermed får flere producenter mulighed for at afsætte varer, som af den ene eller anden grund ikke kan sælges i butikkerne. Det kan f.eks. være varer, som nærmer sig “bedst før”-datoen. Varer, som har fejl på etiketten, eller hvor emballagen er blevet redesignet. Eller sæsonbetonede varer som f.eks. jule- eller påskeslik. Ens for varerne er, at de er alt for gode til at blive smidt ud. Derfor bliver de reddet af Too Good To Go, som sælger produkterne videre til forbrugerne til reduceret pris.
Den model har været så populær, at Too Good To Go, ifølge landechef Heidi Boye, har haft svært ved at følge med efterspørgslen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025