Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske 7-Eleven får med et nyt initiativ mere dyrevelfærd på menuen. Sultne kunder på farten kan nu sætte tænderne i pølser fra frilandsgris, der er anbefalet af Dyrenes Beskyttelse, skriver de i en pressemeddelelse.
”Der er generelt stor efterspørgsel på økologi, bæredygtighed, dyrevelfærd og ikke mindst gode råvarer, så vi er stolte over at gå forrest og tage ansvar for den udvikling, hvor vi nu kan tilbyde en hotdog, der smager af den frihed, som grisene har haft glæde af”, siger Morten Vedel, der er Commerciel Director i 7-Eleven.
Hos Dyrenes Beskyttelse ønsker man at øge danskernes mulighed for at vælge fødevarer, som stammer fra produktioner, hvor dyrene har adgang til det fri. Derfor er organisationen også glade for 7-Elevens nye initiativ.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024