Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I takt med den øgede digitalisering, brug af sociale medier og streaming tjenester i Danmark og resten af verden skal virksomheder i dag i langt højere grad tænke disse platforme og kanaler ind i deres markedsføring. Dette gælder også for aktører i hotel-, møde- og turismebranchen. Og der blev netop tænkt nye tanker, da teamet på Bernstorff Slot udarbejdede marketingstrategien for 2018, fortæller Kirsten Daell, direktør på Bernstorff Slot:
”Bernstorff Slot har i dag en relativ høj kendskabsgrad på mødemarkedet, og vi afholder hvert år en lang række møder, selskaber og events på slottet. Men vi ønsker at øge kendskabet yderligere til Slottet og positionere det som det oplagte valg, når man ønsker at afholde møder og konferencer uden for centrum af København”, fortæller hun, og fortsætter:
”Vi har i en årrække udelukkende benyttet os af de mere klassiske markedsføringskanaler, men nu er tiden kommet til at forny vores kommunikation både hvad markedsføringskanaler og indhold angår. Vi skal møde morgendagens gæster og kunder på de kanaler og platforme, de følger, og indholdet i vores kommunikation skal have mere kant, selvironi og humor. Med videoerne ønsker vi at vise, at Bernstorff Slot ikke bare tilbyder smukke, hyggelige og historiske rammer til virksomhedens møder, og at vi møder vores gæster med professionel service på en imødekommende og afslappende vis, men at vi også har ”Plads til det hele”, som er det hele konceptet er bygget på.”
Se nogle af videoerne her:
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025