Hvordan bringer man Jensens Bøfhus ind i fremtiden som en succesfuld restaurantkæde? Det skal Anders Nikolaisen svare på, som ny direktør for virksomheden. I det nye nummer af Visitor fortæller han, at kæden skal tilbage til rødderne.
”Vi skal holde fast i vores dna og bringe det ind i nutiden på en relevant og moderne måde. Målet er, at folk i branchen igen kan kigge på os og sige: ”Det er sgu fedt, det, de har gang i. Gid det var os, der havde lavet det”. Dér er vi ikke i dag, og det ved vi godt. Men der skal vi hen igen”, siger Anders Nikolaisen.
Han fortæller blandt andet, at kæden nu har investeret i kvalitet, som gæsten kommer til at kunne mærke på de tallerkener, de får serveret.
I det nye Visitor kan du også få et indblik i branchens mange uniformer. På den københavnske restaurant Sukaiba har man f.eks. besluttet at skifte uniformer efter sæsonen.
Adfærdseksperten Simon Bentholm fortæller også, hvordan man i højere grad kan forenkle sit koncept og give gæsterne bedre koncept.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025