Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kendt pizzakæde går konkurs trods udsigt til nye åbninger
27-11-2025
-
Regeringen fastholder ambitiøst turismemål
27-11-2025
-
Tre unge talenter skal repræsentere Danmark ved WorldSkills
27-11-2025
-
Seks finalister klar til finalen i Årets Kok 2026
27-11-2025
-
Solo dining boomer: Restauranter tilpasser sig den nye enkeltgæst
27-11-2025
-
Sovino Brands holder fast i traditionerne i digitalt marked
27-11-2025
-
Kunst fra kongehuset trækker fulde huse i Randers
27-11-2025
-
London nærmer sig indførelse af ny turistskat
27-11-2025
-
Franchisetager åbner sin 15. McDonald’s-restaurant
27-11-2025