Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Faldende forbrugertillid trods stærk økonomi
23-09-2025
-
Tivoli udvider Halloween med ekstra åbningsuge
23-09-2025
-
Ejere overvejer at sælge Jensens Bøfhus efter flere år med tab
23-09-2025
-
HORESTA: International arbejdskraft sikrer ny beskæftigelsesrekord
23-09-2025
-
Droneaktivitet lammede flytrafik i Københavns Lufthavn
23-09-2025
-
Københavns værtskab for VM i gadeløb 2026 vil booste turismen
23-09-2025
-
Forbrugerombudsmanden retter kritik af grøn hotelmarkedsføring
23-09-2025
-
Turismeaktører var samlet om vinterturisme i København
23-09-2025
-
Nyt storhotel i Næstved sendt i offentlig høring
23-09-2025