Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Booking.com får millionbøde for skjulte gebyrer
02-09-2025
-
HORESTA: Sommeren gav stærk højsæson
02-09-2025
-
Tre danske hoteller kan få Michelin-nøgler
02-09-2025
-
Minister lover handling på høje affaldsgebyrer
02-09-2025
-
McDonald’s satser på lavpris med relancering
02-09-2025
-
Ny hotelchef vil løfte Copenhagen Plaza
02-09-2025
-
Debat: Midtjylland mangler taxaer til turister
02-09-2025
-
Radisson indfører ny global betalingsplatform
02-09-2025
-
Amerikanske turister valfarter til Odense
02-09-2025
-
AI i drive-thru skaber udfordringer for Taco Bell
02-09-2025