Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Uber Eats planlægger en markant entré på det danske marked ved årsskiftet og lover en betydelig investering, der skal sikre en bæredygtig forretning for både restauranter, forbrugere og udbringere. Ifølge Gerry Zhan, der er direktør for Uber Eats i Sverige og Danmark, er selskabet godt rustet med en globalt gennemprøvet model og teknologisk integration med Uber-appen, som mange danskere i forvejen benytter. Markedet er aktuelt domineret af Just Eat og Wolt, men Uber Eats ser fortsat vækstpotentiale og efterspørgsel fra både restauranter og forbrugere.
Foodoras mislykkede satsning skræmmer ikke Uber Eats, der understreger, at succesen skal måles på stabilt forbrug, stærke partnerskaber og høj servicepålidelighed. Hvilke byer Uber Eats vil starte i, afsløres tættere på lanceringen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025