Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Just Eat har netop lanceret konceptet Just Eat+, som skal styrke selskabets position på det konkurrenceprægede leveringsmarked. For 179 kr. får kunder fri levering i tre måneder – dog kun ved ordrer over 100 kr.
I modsætning til Wolt+, der kun gælder udvalgte partnere, omfatter Just Eat+ leveringer fra samtlige 4.000 samarbejdspartnere i Danmark.
Ifølge landechef for Just Eat Danmark, Ann-Sophie Adamsen, er målet at imødekomme en stigende efterspørgsel på fleksibilitet og convenience, særligt blandt yngre brugere og familier.
Just Eat satser samtidig på nye varekategorier som morgenbrød, blomster og kioskvarer, og vil med Just Eat+ skabe et bredere og mere tilgængeligt tilbud. Konceptet udrulles i Danmark og flere andre europæiske lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025