Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som landechef for Espresso House Danmark har 35-årige Mads Holmgaard løftet medarbejderfokus gennem kurser, traineeforløb og workshops.
Det har styrket både drift og trivsel i kædens over 60 danske butikker. Et nyt ledelsesmantra for 2024, »Vi vil gøre en forskel for mennesker«, er omsat til konkrete indsatser, herunder deltagelse i »March mod Ensomhed« og kampagnen »CupTogether«, der skal fremme fællesskab i kaffebarerne.
Ifølge Tobias Frohm, chef for mennesker og bæredygtighed i Espresso House, har indsatsen styrket arbejdsmiljøet og medarbejdernes stolthed. Den seneste tilfredshedsundersøgelse viser både høj besvarelsesprocent og stigende anbefaling af arbejdspladsen.
Læs hele historien på Berlingske (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotellerne redder turismesommeren med lille fremgang
12-10-2025
-
Ny luksusrestaurant åbner få meter fra kendt gourmetsted
12-10-2025
-
Airbnb vil have registreringspligt for korttidsudlejning
12-10-2025
-
Hotel Fjordgaarden får ny ejer efter næsten 20 år
12-10-2025
-
Dining Week fejrer 15 år med udsolgte restauranter
12-10-2025
-
McDonald’s-profil i Randers går på pension efter 33 år
12-10-2025
-
Regeringen vil forenkle regler for alkoholbevillinger
12-10-2025
-
Esbjerg Park lukker efter økonomiske udfordringer
12-10-2025
-
Feriebyplaner ved Ringkøbing Fjord sat i bero
12-10-2025