Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Gæsterne på bryggeriet Åbens bar i Kødbyen har i to år kunnet nyde mad blandt øltankene, hvor forskellige københavnske restauranter skiftevis har fået lov til at lave pop up-restaurant.
Maden fortsætter gæsterne med at kunne få, men nu bliver det i en restaurant under eget navn, som bryggeriet slog dørene op til i lørdags. Det skriver Fødevarewatch.dk.
”Målet er enkelt: Vi vil overraske gæsterne, og vores yndlingskrydderi er øllet. Vi kommer til at lege med retterne og udfordre forventningerne til, hvordan stedets produktion tænkes ind i spiseoplevelsen. Det bliver en tæt forbundet oplevelse, hvor gæsternes smagsløg vil plejes af lige dele mad og øl,” udtaler de to kokke Thomas Westle Andersen og Kenneth Larsen, som står i spidsen for Åben-restauranten.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025