Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Efter et nogle svære år med nedlukninger, stigende konkurrence på burgermarkedet, personalemangel og senest stigninger på råvarer, er det lykkedes for burgerkæden Cocks & Cows at holde skruen i vandet og levere et næsten fordoblet overskud i 2022 set i forhold til 2021.
I årsregnskabet for 2022 kunne burgerkæden præsentere et overskud på 5,9 mio. kr. mod 3,1 mio. kr. i 2021. Omsætningen offentliggøres ikke som følge af ejerskabet, men bruttofortjenesten tog også et godt nøk op og steg fra 23,9 mio. til 35,5 mio. kr., skriver Fødevarewatch.
Burgerkæden var blevet en del af den burgerkrig, der for få år siden ramte det københavnske restaurantmarked, hvor nye burgerkoncepter skød op i øst og vest, men det har man nu gjort op med.
Læs hele artiklen på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025