Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Selv efter et ”vidunderår” med markant stigende omsætning, indtjening og nye restaurantåbninger på vej, ligger et salg af Madklubben ikke i kortene.

”Hvis der en skønne dag kommer en rig onkel ind og inviterer sig selv på kaffe, så kigger vi på det. Men jeg går ikke med en uforløst drøm om at finde en kapitalstærk partner,” siger stifter Anders Aagaard til Fødevarewatch.dk.

I stedet for selv at blive købt, er markedet for opkøb omvendt gunstigt for en aktør som Anders Aagaard.

Madklubben har ikke tidligere selv været op opkøb, men udelukkende vokset organisk.

”Vi har haft en del gode dialoger med små og mellemstore kæder om opkøb eller et joint venture,” fortæller Anders Aagaard om strategien for koncernen med mere end 40 restauranter og en voksende cateringforretning.

Læs hele historien på fodevarewatch.dk (kræver login)

Log ind