Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HOTREC-topmøde: Arbejdskraft, omkostninger og regulering i fokus
16-10-2025
-
EU: Kulturhovedstad giver flere gæster og større kulturliv
16-10-2025
-
Small Danish Hotels-formand fylder 60 år
16-10-2025
-
Færre forgæves rekrutteringer – men problemer består
16-10-2025
-
Hotel Vejlefjord udvider spaområdet med ny udendørs satsning
16-10-2025
-
Ny Sunset-restaurant åbner i Sønderjylland
16-10-2025
-
Politiet udvider nattelivszoner i Aarhus og Randers
16-10-2025
-
Odense oplever markant vækst i turismen
16-10-2025
-
Planer om nyt ubemandet hotel på Fyn
16-10-2025
-
Californien gør udendørsservering markant nemmere
16-10-2025