Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025