Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den norske restaurantkæde Lett har bredt sig til Sverige og Danmark og har netop slået dørene op på Vesterbro i København. Her er der fokus på det sunde måltid, og mottoet lyder 'det skal være let at spise rigtigt', skriver Københavnliv.
”Det er et norsk saltbarkoncept, hvor vi serverer det, vi kalder grønt mad, hvor målet er at gøre det nemmere for folk at vælge grøn, sund mad,” fortæller Atle Syversen, markedschef hos Lett.
Udover det skal være sundt at spise hos Lett, skal det også være klimavenligt. Når du bestiller en ret, kan du både se, hvor mange kalorier retten indeholder, men også CO2 udslippet for den enkelte ret. Restauranten på Vesterbro er det fjerde spisested Lett har åbnet i København, og Atle Syversen, oplever, at københavnerne har taget godt imod Lett.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Scandic afslører direktør for prestigeprojekt på Aarhus Ø
04-12-2025
-
Konference i København samler Europa om turismens fremtid
04-12-2025
-
Internationalt: Scandic åbner hotel nummer otte i Tyskland
04-12-2025
-
Film- og seriehits skaber stigning i interesse for Danmark
04-12-2025
-
Ingen momsændringer inden næste valg
04-12-2025
-
Nye turistmarkeder vækster - men Norge og Storbritannien går tilbage
04-12-2025
-
Joe & The Juice klar med drive-in-restaurant i 2026
04-12-2025
-
København lancerer nu global version af CopenPay
04-12-2025
-
Hotelplaner over Palads-biografen møder massiv modstand i København
04-12-2025