Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den norske restaurantkæde Lett har bredt sig til Sverige og Danmark og har netop slået dørene op på Vesterbro i København. Her er der fokus på det sunde måltid, og mottoet lyder 'det skal være let at spise rigtigt', skriver Københavnliv.
”Det er et norsk saltbarkoncept, hvor vi serverer det, vi kalder grønt mad, hvor målet er at gøre det nemmere for folk at vælge grøn, sund mad,” fortæller Atle Syversen, markedschef hos Lett.
Udover det skal være sundt at spise hos Lett, skal det også være klimavenligt. Når du bestiller en ret, kan du både se, hvor mange kalorier retten indeholder, men også CO2 udslippet for den enkelte ret. Restauranten på Vesterbro er det fjerde spisested Lett har åbnet i København, og Atle Syversen, oplever, at københavnerne har taget godt imod Lett.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025