Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med ambitionen om at få dagligvarer til at smage af mere er michelinkokken Wassim Hallal og Nemlig.com gået sammen om udviklingen af et nyt brand af hverdagsprodukter, ”SMAG”, der lanceres fredag. Det skriver Nemlig.com i en pressemeddelelse til FødevareWatch.dk.
”De varer, som vi bruger hver dag, skal smage godt og smage af mere. Med SMAG vil vi sætte et stort aftryk på netop de varer. Derfor var det naturligt at udvikle en række helt nye og unikke varer til hverdagen, så flere danskere får nemmere ved at opleve de fantastiske danske produkter, der findes,” siger Wassim Hallal, der til daglig er køkkenchef og ejer af Michelin restauranten Frederikshøj i Aarhus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hoteller går sammen i stort søgsmål mod Booking.com
12-08-2025
-
Aarhus-lysbyggeri ramt af omfattende Airbnb-svindel
12-08-2025
-
Nyborg vil regulere autocampere ved stranden
12-08-2025
-
Lene Beier vært ved HORESTAs årsdag 2025
12-08-2025
-
Airbnb bør ikke være hoteldrift i forklædning
12-08-2025
-
Sticks’n’Sushi udvider med Skotland på kortet
12-08-2025
-
Will Smith sætter spot på aarhusiansk hotelsuite
12-08-2025
-
EU godkender milliardopkøb af Just Eat
12-08-2025
-
HORESTA forventer stramning af regler for Airbnb
12-08-2025
-
Digitalt hotel i Middelfart får travl start
12-08-2025