Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med ambitionen om at få dagligvarer til at smage af mere er michelinkokken Wassim Hallal og Nemlig.com gået sammen om udviklingen af et nyt brand af hverdagsprodukter, ”SMAG”, der lanceres fredag. Det skriver Nemlig.com i en pressemeddelelse til FødevareWatch.dk.
”De varer, som vi bruger hver dag, skal smage godt og smage af mere. Med SMAG vil vi sætte et stort aftryk på netop de varer. Derfor var det naturligt at udvikle en række helt nye og unikke varer til hverdagen, så flere danskere får nemmere ved at opleve de fantastiske danske produkter, der findes,” siger Wassim Hallal, der til daglig er køkkenchef og ejer af Michelin restauranten Frederikshøj i Aarhus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Rekordtravl dag for Københavns Lufthavn
26-06-2025
-
Tidligere politistation bliver nyt hotel i 2027
26-06-2025
-
Madklubben lancerer ny øl i samarbejde med Jacobsen
26-06-2025
-
Restauranter i nødråb: Wolt gør det svært at drive virksomhed
26-06-2025
-
Mindre nedgang for Old Irish Pub under nyt ejerskab
26-06-2025
-
Et af landets ældste hoteller skifter direktør
26-06-2025
-
Aalborg vinder stor konferenceaftale
26-06-2025