Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med ambitionen om at få dagligvarer til at smage af mere er michelinkokken Wassim Hallal og Nemlig.com gået sammen om udviklingen af et nyt brand af hverdagsprodukter, ”SMAG”, der lanceres fredag. Det skriver Nemlig.com i en pressemeddelelse til FødevareWatch.dk.
”De varer, som vi bruger hver dag, skal smage godt og smage af mere. Med SMAG vil vi sætte et stort aftryk på netop de varer. Derfor var det naturligt at udvikle en række helt nye og unikke varer til hverdagen, så flere danskere får nemmere ved at opleve de fantastiske danske produkter, der findes,” siger Wassim Hallal, der til daglig er køkkenchef og ejer af Michelin restauranten Frederikshøj i Aarhus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Aalborg melder sig som kandidat til Kulturhovedstad 2032
27-05-2025
-
Nye turismedata på vej: 17.000 gæster har givet input
27-05-2025
-
Ny direktør i Rekom skal sætte fart på vækst og indtjening
27-05-2025
-
Go Hotels udvider med to nye hoteller på Amager
27-05-2025
-
Hotel bytter rengøring for træer i dansk natur
27-05-2025
-
Aarhus får nyt hotel og spillested i kreativ bydel
27-05-2025
-
Første Green Key-hotel i Løkken: Kallehavegaard er nu certificeret
27-05-2025