Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Til trods for en pandemi og en nedlukning af restaurationsbranchen med konstant skiftende bagkant, skruer specialølskoncernen Mikkeller nu op for antallet af restauranter. Over weekenden slog den danske specialølskoncern – i overført betydning – dørene op for én af i alt tre nye restauranter i med det japanske streetfood- og ramenkoncept, Ramen to Bíiru, skriver FødevareWatch.dk.
Særligt takeaway-mulighederne i streetfood-kæden er ifølge adm. direktør i Mikkeller, Kenneth Madsen, en af grundene til, at det netop er ramen, der bliver omdrejningspunktet for de nye åbninger.
"Det er et koncept, som vi har set klare sig rigtig godt historisk – også før corona. Så det er gangbart, og vi har en vurdering af, at i et usikkert marked vil vi gerne lave et koncept, som også var stærkt på takeaway," siger Kenneth Madsen til FødevareWatch.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025