Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Siden 1954 har Burger King opfordret gæsterne til at “Have it your way” – og nu tager burgerkæden et spring ind i det nye år og introducerer et helt nyt visuelt design. Det nye look markerer den første fuldstændige rebranding i over 20 år og viser ifølge burgerkæden et mere autentisk udtryk af Burger Kings værdier. Afsløringen signalerer et stærkere fokus på den digitale oplevelse og Burger Kings udvikling inden for smag, råvarekvalitet og udfasningen af kunstige tilsætningsstoffer.
Burger King præsenterer et helt nyt logo, indpakning, merchandise, menuer, uniformer og indretning i restauranterne såvel som en digital opdatering. Slutresultatet er et nyt look, der repræsenterer fremtiden, men udspringer af kædens historiske arv, og hvad gæsterne forventer og elsker ved Burger King.
”Den nye visuelle identitet viser, at vi vil tilbage til kernen af, hvad Burger King er. Der er fuld fokus på forkælelse, gode råvarer og velsmagende mad. Det viser et mere tidssvarende billede af Burger King, hvor vores gæster mærker, at vi bevæger os mod en højere kvalitet og renere råvarer – både når de kommer i restauranterne, og når de bestiller maden hjem til sig,” siger Daniel Schröder, marketingchef i Burger King Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025