Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Siden 1954 har Burger King opfordret gæsterne til at “Have it your way” – og nu tager burgerkæden et spring ind i det nye år og introducerer et helt nyt visuelt design. Det nye look markerer den første fuldstændige rebranding i over 20 år og viser ifølge burgerkæden et mere autentisk udtryk af Burger Kings værdier. Afsløringen signalerer et stærkere fokus på den digitale oplevelse og Burger Kings udvikling inden for smag, råvarekvalitet og udfasningen af kunstige tilsætningsstoffer.
Burger King præsenterer et helt nyt logo, indpakning, merchandise, menuer, uniformer og indretning i restauranterne såvel som en digital opdatering. Slutresultatet er et nyt look, der repræsenterer fremtiden, men udspringer af kædens historiske arv, og hvad gæsterne forventer og elsker ved Burger King.
”Den nye visuelle identitet viser, at vi vil tilbage til kernen af, hvad Burger King er. Der er fuld fokus på forkælelse, gode råvarer og velsmagende mad. Det viser et mere tidssvarende billede af Burger King, hvor vores gæster mærker, at vi bevæger os mod en højere kvalitet og renere råvarer – både når de kommer i restauranterne, og når de bestiller maden hjem til sig,” siger Daniel Schröder, marketingchef i Burger King Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025