Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
8.997.000 kroner efter skat. Sådan lyder resultatet for selskabet Jesperhus Resort ApS, der driver Jesperhus Feriepark på Mors. 2020 kom sent i gang, men mange loyale kunder og nye danske gæster endte med at trække op året for ferieparken, skriver TV MidtVest.
”Det er da tilfredsstillende. Vi når ikke det resultat, vi skulle, men vi fik først lov at starte 8. juni, så vi er faktisk rigtig godt tilfredse,” siger direktør i Jesperhus Feriepark, Jesper Overgaard.
Ferieparken har både forlystelsespark, jungleland, badeland og en stor campingplads med en del hytter til gæsterne. Forårssæsonen plejer at være travl for Jesperhus, men de manglende gæster under første nedlukning i foråret 2020 kom tilbage, da landet igen lukkede op.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025