Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Just Eat oplevede i juni 15 procent højere vækst end forventet. Det skyldes med al sandsynlighed, at danskerne i år vælger at holde staycation.
”Der er ingen tvivl om, at den nuværende situation og det, at så mange danskere har valgt at holde ferie i landet, har en effekt på antallet af bestillinger og leveringer hos os. Stigningen handler også om, at takeaway er modnet hos den danske forbruger. Takeaway er i høj grad blevet en dagligdags prioritet, der gør, at man sparer tid og kræfter og kan nyde sommeraftenerne i selskab med sig selv, familien eller en partner”, siger Carsten Boldt, direktør i Just Eat.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025