Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Claus Skovfoged har store planer som adm. direktør i Danmarks største kaffekæde Espresso House,
Lige nu tæller kæden 50 lokationer, og i løbet af de næste tre-fire år vil han åbne otte-ti nye butikker om året.
"Jeg er sikker på, at vi kommer op og rammer 100 shops i Danmark. Det kan markedet godt klare. Vi har et godt koncept, og vi ved, hvordan vi skal drive det. Nu skal vi finde de rigtige lokationer," siger direktøren.
Indtil videre er Espresso House primært et storbyfænomen bl.a. med mere end 30 kaffebarer i Københavnsområdet. Men det står til at ændre sig.
"Vi ser et potentiale over hele Danmark. Vi er allerede godt repræsenteret i København, Odense, Aalborg og Aarhus, men vi ser også et potentiale i at åbne i mange af de mindre byer," siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025