Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Anette Hellmund Werenskiold har gennem de sidste 6 år ført VisitLillebælt gennem en digital transformation og løftet turismen i Lillebælt-området ind i den digitale tidsalder, skriver Kursuslex.
Hendes opgaver har blandt andet bestået i at udvikle strategi og koncept for flere online indsatser, som har båret frugt i form af stigning i områdets overnatningstal, markant vækst af oplevelser via bookingplatformen og øget kendskab til området generelt.
Lillebælt-området er i perioden blevet markant mere synlig på landkortet for både ferie - og erhvervsturister, sidstnævnte gennem en opbygning af erhvervsturismesamarbejde på tværs af bæltet under brandet MeetingLillebælt. VisitLillebælt går nu i gang med at finde en ny turistchef.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HOTREC-topmøde: Arbejdskraft, omkostninger og regulering i fokus
16-10-2025
-
EU: Kulturhovedstad giver flere gæster og større kulturliv
16-10-2025
-
Small Danish Hotels-formand fylder 60 år
16-10-2025
-
Færre forgæves rekrutteringer – men problemer består
16-10-2025
-
Hotel Vejlefjord udvider spaområdet med ny udendørs satsning
16-10-2025
-
Ny Sunset-restaurant åbner i Sønderjylland
16-10-2025
-
Politiet udvider nattelivszoner i Aarhus og Randers
16-10-2025
-
Odense oplever markant vækst i turismen
16-10-2025
-
Planer om nyt ubemandet hotel på Fyn
16-10-2025
-
Californien gør udendørsservering markant nemmere
16-10-2025