Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Det hypede danske ølbryggeri Mikkeller har vokseværk og spreder sig ud over en række brancher. Det skal det blive ved med de kommende år, fortæller stifter og ejer Mikkel Borg Bjergsø til Finans.

I 2019 er der indtil videre planlagt syv nye åbninger af restauranter og barer under Mikkelers brand, men også løbetøj og mere ølbryg er på agendaen.

I året der er gået, blev der føjet yderligere 14 til i netværket af butikker, barer og restauranter over hele verden, så der nu er 43. Læg dertil ca. 50.000 hektoliter øl, Mikkeller har brygget i 2018 mod 42.000 hektoliter i 2017, produktion af chokolade og spiritus, flere festivaler og en verdensomspændende løbeklub med vokseværk.

Få indblik i fremtidens restaurantdrift til eventet Digital Day

Den 7. oktober afholdes brancheeventet Digital Day i København. Her sættes der fokus på ny teknologi og digitalisering i restaurationsbranchen på en dag fyldt med inspirerende oplæg og paneldebatter. Deltagelse er gratis, men der er begrænsede pladser, så tilmeld dig nu.

Log ind