Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et såkaldt "Boutique Hotel". Det er konceptet for det nye Hotel Britannia, hvor indretningen skal være spændende og afslappende, og hvor der skabes endnu bedre mulighed for aktiviteter og ophold i fællesarealerne. Man vil blandt andet omdanne hotellets restaurant, receptions- og foyerområde, ligesom der etableres et lounge- og caféområde med en afslappet atmosfære.
Dermed ønsker de nye ejere at imødekomme mangfoldigheden blandt hotellets gæster, som så de i endnu højere grad bliver inspireret til at benytte sig af muligheden for at opholde sig i stueetagen, fremfor eksempelvis på værelserne.
”Vi ser gerne at der skabes mere liv i stueetagen, og at serviceniveauet - som i dag - skal være i topklasse og usnoppet, ligesom betjeningen skal være personlig og smilende. Gæsterne skal føle sig hjemme på hele hotellet, uanset hvem man er”, siger Peter Petersen.
Medarbejderne på Hotel Britannia blev fredag informeret om planerne, hvor de nye ejere også bekendtgjorde at omdannelsen af byens hotel allerede vil blive igangsat per 1. januar 2019.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alexander Kølpin åbner nyt hybridhotel i Aarhus
03-06-2025
-
3 Days of Design skaber vækst og fylder hotellerne
03-06-2025
-
København godkender nyt hotel og tv-center ved Kalvebod Brygge
03-06-2025
-
Ny måling: Flertal vil hæve aldersgrænsen for alkohol
03-06-2025
-
Billund-hotel tilpasser sig efter Ryanair-exit
03-06-2025
-
Cofoco vokser – men skruer ned for investeringerne i 2025
03-06-2025
-
Danske Hoteller A/S klar til næste opkøb efter stor Esbjerg-investering
03-06-2025
-
Comwell Hvide Hus Aalborg bliver en del af global hotelkæde
03-06-2025
-
Randers Regnskov planlægger stor udvidelse til over 50 mio. kr.
03-06-2025
-
Svinkløv Badehotel fejrer 100-års jubilæum
03-06-2025