Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I Storbritannien har de fået nok af bookingportaler, som lokker rejsende med falsk markedsføring. Således vil konkurrencestyrelsen nu sætte en stopper for reklamer med ’et værelse tilbage’ på bookingportaler. Det skriver avisen Telegraph.
Desuden siger styrelsen at angivelser af, hvor mange rejsesøgende der lige nu kigger på et givent hotel kan give et falsk indtryk, som forhaster kundernes købsbeslutning.
Målet er at sikre forbrugerne modes af troværdig information, og at de får, hvad de betaler for.
Læs hele historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Finansloven for 2026 er indgået: Smal aftale mellem Regeringen og Konservative
23-10-2025
-
HORESTA præsenterer KV25-katalog om turisme
23-10-2025
-
Direktørskifte i nødlidende Jensens Foods
23-10-2025
-
Hotelbranchen strutter af optimisme på nordisk konference
23-10-2025
-
Scandic udvider i Aarhus med flere værelser og nyt udtryk
23-10-2025
-
Cabinn-stifter udvider i Fredensborg med opkøb af naboejendom
23-10-2025
-
Tilsynssag mod Stay starter debat om ulige konkurrence
23-10-2025
-
Fredet hotel i Ebeltoft kan blive ny filmefterskole
23-10-2025