Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

I Storbritannien har de fået nok af bookingportaler, som lokker rejsende med falsk markedsføring. Således vil konkurrencestyrelsen nu sætte en stopper for reklamer med ’et værelse tilbage’ på bookingportaler. Det skriver avisen Telegraph.

Desuden siger styrelsen at angivelser af, hvor mange rejsesøgende der lige nu kigger på et givent hotel kan give et falsk indtryk, som forhaster kundernes købsbeslutning.

Målet er at sikre forbrugerne modes af troværdig information, og at de får, hvad de betaler for.

Læs hele historien her.

Hotel Insights 2025 - Vejle

Kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hotel Insights 2025 - København

kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Log ind