Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I Storbritannien har de fået nok af bookingportaler, som lokker rejsende med falsk markedsføring. Således vil konkurrencestyrelsen nu sætte en stopper for reklamer med ’et værelse tilbage’ på bookingportaler. Det skriver avisen Telegraph.
Desuden siger styrelsen at angivelser af, hvor mange rejsesøgende der lige nu kigger på et givent hotel kan give et falsk indtryk, som forhaster kundernes købsbeslutning.
Målet er at sikre forbrugerne modes af troværdig information, og at de får, hvad de betaler for.
Læs hele historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025