Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I Storbritannien har de fået nok af bookingportaler, som lokker rejsende med falsk markedsføring. Således vil konkurrencestyrelsen nu sætte en stopper for reklamer med ’et værelse tilbage’ på bookingportaler. Det skriver avisen Telegraph.
Desuden siger styrelsen at angivelser af, hvor mange rejsesøgende der lige nu kigger på et givent hotel kan give et falsk indtryk, som forhaster kundernes købsbeslutning.
Målet er at sikre forbrugerne modes af troværdig information, og at de får, hvad de betaler for.
Læs hele historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025