At slutte en ferie eller en god restauranttur af med at stå og vente op til halvanden time på en taxa, er bare en ’øv-oplevelse’. Det fortæller direktør for Viking Hotel i Sæby, Brian Fabricius, til Ritzau.

Han har et problem, som han langtfra står alene med - hans hotel har ofte svært ved at få fat i en taxa til gæsterne.

”Gæsterne kommer til os og spørger, om vi ikke er søde at ringe efter en taxa til dem. Så må vi nogle gange svare, at der lige går halvanden time”, siger Brian Fabricius.

Det er alt for meget, mener politisk direktør for HORESTA, Kirsten Munch Andersen. Hør Kirsten Munch fra HORESTA uddybe udfordringerne i DR P4 København her (efter 1:10).

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne