At slutte en ferie eller en god restauranttur af med at stå og vente op til halvanden time på en taxa, er bare en ’øv-oplevelse’. Det fortæller direktør for Viking Hotel i Sæby, Brian Fabricius, til Ritzau.

Han har et problem, som han langtfra står alene med - hans hotel har ofte svært ved at få fat i en taxa til gæsterne.

”Gæsterne kommer til os og spørger, om vi ikke er søde at ringe efter en taxa til dem. Så må vi nogle gange svare, at der lige går halvanden time”, siger Brian Fabricius.

Det er alt for meget, mener politisk direktør for HORESTA, Kirsten Munch Andersen. Hør Kirsten Munch fra HORESTA uddybe udfordringerne i DR P4 København her (efter 1:10).

Hotel Randers bliver Green Key hotel

Hoteller mødes i stigende grad med krav fra kunderne om at tage ansvar og skrue ned for forbruget. Hos Hotel Randers har man taget konsekvensen og er gået målrettet efter miljømærkningen Green Key, fortæller Randersidag.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne