Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
At slutte en ferie eller en god restauranttur af med at stå og vente op til halvanden time på en taxa, er bare en ’øv-oplevelse’. Det fortæller direktør for Viking Hotel i Sæby, Brian Fabricius, til Ritzau.
Han har et problem, som han langtfra står alene med - hans hotel har ofte svært ved at få fat i en taxa til gæsterne.
”Gæsterne kommer til os og spørger, om vi ikke er søde at ringe efter en taxa til dem. Så må vi nogle gange svare, at der lige går halvanden time”, siger Brian Fabricius.
Det er alt for meget, mener politisk direktør for HORESTA, Kirsten Munch Andersen. Hør Kirsten Munch fra HORESTA uddybe udfordringerne i DR P4 København her (efter 1:10).
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025