Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Zleep Hotels har fået nye check in maskiner og følger dermed med i den digitale udvikling i hotelbranchen. Formålet er, at gæsterne nu kan springe køen over ved receptionen og selv checke ind. Med den nye digitale løsning, højner man også serviceniveauet på hotelkædens mange hoteller, hvor værterne får langt mere tid, til at kunne yde gæsterne en ekstra god service.
De nye maskiner er allerede blevet installeret på 8 ud af 9 Zleep hoteller rundt i hele landet. Maskinerne er opkaldt efter Zleep Hotels’ IT Manager Mohammed Majeds datter, hvis navn er Donya.
”Når vi selv sidder med udviklingen af softwaren til check in maskinerne, kan vi selv modificere design, tekst og billeder på maskinen og på den måde holde omkostningerne nede. Vi kan f.eks. tilføje eller ændre produkter som f.eks. morgenmad, så gæsten selv kan tilkøbe produkter i forbindelse med check in. Desuden har vi arbejdet med driftssikkerheden ved f.eks. at fjerne dankortterminalen og i stedet benytte et betalingswebinterface der sikrer, at sikkerheden med personlige data lever op til de lovmæssige krav”, fortæller Mohammed Majed, IT Manager hos Zleep Hotels.
Succesraten på check in maskinerne er steget markant siden implementeringen, hvor de kom i drift med det nye check in system. Succesraten lå i testperioden på 80 pct., men er efter implementeringen steget til 98,7 pct. Selvom det er et rigtig fint resultat, så har Zleep Hotels dog et mål om at øge denne til 99 pct.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025