14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.
Ambassadørerne har været samlet til et kickoff-arrangement, hvor de blandt andet blev undervist i brugen af sociale medier, så deres fortællinger når så bredt ud som muligt.
Projektleder på kampagnen Katrine Dichmann Christophersen fortæller:
”De unges historier kan handle om fællesskabet på arbejdspladsen, fortællinger om høj faglighed, passion, stolthed og meget mere. Og så er humor selvfølgelig også vigtigt, for det handler om at vise den arbejdsglæde, som kendetegner branchen”, siger hun.
I videoen nedenfor kan du høre, hvorfor tre af ambassadørerne har sagt ja til at være en del af kampagnen, og hvad de håber på at kunne bidrage til med deres engagement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025