Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nanna Fangel-Henriksen tiltræder 1. oktober som ny marketingchef i Small Danish Hotels. Hun kommer fra en stilling som brand manager i VisitAarhus, hvor hun har arbejdet med strategisk kampagnearbejde og international markedspositionering af Aarhusregionen.
Tidligere har hun i seks år været marketingchef hos Scandic Hotels med ansvar for digitale platforme og loyalitetsprogrammer. Ifølge administrerende direktør i Small Danish Hotels, Finn Kræfting, skal hendes datadrevne tilgang og stærke forretningsforståelse være med til at understøtte hotelkædens vækststrategi.
Samtidig får hun ansvaret for at videreudvikle det kommunikative fundament i både Small Danish Hotels og The Hotel Alliance, der også omfatter BWH Hotels.
Samlet repræsenterer alliancen mere end 75 hoteller og 5.200 værelser i Danmark og har særligt fokus på at tiltrække yngre målgrupper gennem oplevelser som gastronomi, wellness og golfophold.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025