Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nanna Fangel-Henriksen tiltræder 1. oktober som ny marketingchef i Small Danish Hotels. Hun kommer fra en stilling som brand manager i VisitAarhus, hvor hun har arbejdet med strategisk kampagnearbejde og international markedspositionering af Aarhusregionen.
Tidligere har hun i seks år været marketingchef hos Scandic Hotels med ansvar for digitale platforme og loyalitetsprogrammer. Ifølge administrerende direktør i Small Danish Hotels, Finn Kræfting, skal hendes datadrevne tilgang og stærke forretningsforståelse være med til at understøtte hotelkædens vækststrategi.
Samtidig får hun ansvaret for at videreudvikle det kommunikative fundament i både Small Danish Hotels og The Hotel Alliance, der også omfatter BWH Hotels.
Samlet repræsenterer alliancen mere end 75 hoteller og 5.200 værelser i Danmark og har særligt fokus på at tiltrække yngre målgrupper gennem oplevelser som gastronomi, wellness og golfophold.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Joe & The Juice træder ind på det afrikanske marked
27-09-2025
-
Scandic løfter sløret for nyt luksushotel i Aarhus
27-09-2025
-
McDonald’s klar med restaurant i Parken fra 2026
27-09-2025
-
Ankestyrelsen: Ulovlig kommunal støtte til Arena Næstved
27-09-2025
-
Small Danish Hotels ansætter ny marketingchef med brancheerfaring
27-09-2025
-
Kurhotel Skodsborg vinder international spa-pris for 2025
27-09-2025
-
Droneaktivitet udfordrer Danmarks image som trygt rejseland
27-09-2025
-
Bornholm udvalgt som europæisk testområde for bæredygtig madturisme
27-09-2025
-
Nordjyske destinationer i europæisk finale for bæredygtig turisme
27-09-2025
-
Scandic forfremmer restaurantchef til hoteldirektør i Aarhus
27-09-2025