Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s relancerer sine klassiske “Extra Value Meals” i USA i et forsøg på at vinde lavindkomstkunder tilbage.
De nye måltider, som spænder fra morgenmad til aftensmad, vil koste mellem 5 og 8 dollars og give en besparelse på cirka 15 pct. sammenlignet med enkeltkøb.
Franchisetagere, der oplever tab som følge af tilbuddene, vil blive midlertidigt kompenseret. Kæden understreger, at prisopfattelsen på menutavlen er afgørende i en tid, hvor mange forbrugere oplever økonomisk pres.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pan Am skal nu genopstå som international hotelkæde
14-10-2025
-
11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme
14-10-2025
-
Kølpins Roberta’s Society får varm modtagelse
14-10-2025
-
Søllerød Kro har fundet sin nye køkkenchef
14-10-2025
-
Go Hotels udvider med nyt hotel ved Amager Strand
14-10-2025
-
Fødevarepriser trækker inflationen op i september
14-10-2025
-
Jyllands-Posten: Eks-daginstitution på Nørrebro ulovligt ombygget til hotellejligheder
14-10-2025
-
d’Angleterre hædret med to Michelin nøgler
14-10-2025
-
Japan boomer som rejsemål blandt danske efterårsrejsende
14-10-2025
-
Ny Bottega-restaurant åbner snart i København
14-10-2025
-
Dinning Week åbner dørene for nye gæster i landets restauranter
14-10-2025