Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s relancerer sine klassiske “Extra Value Meals” i USA i et forsøg på at vinde lavindkomstkunder tilbage.
De nye måltider, som spænder fra morgenmad til aftensmad, vil koste mellem 5 og 8 dollars og give en besparelse på cirka 15 pct. sammenlignet med enkeltkøb.
Franchisetagere, der oplever tab som følge af tilbuddene, vil blive midlertidigt kompenseret. Kæden understreger, at prisopfattelsen på menutavlen er afgørende i en tid, hvor mange forbrugere oplever økonomisk pres.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Faldende forbrugertillid trods stærk økonomi
23-09-2025
-
Tivoli udvider Halloween med ekstra åbningsuge
23-09-2025
-
Ejere overvejer at sælge Jensens Bøfhus efter flere år med tab
23-09-2025
-
HORESTA: International arbejdskraft sikrer ny beskæftigelsesrekord
23-09-2025
-
Droneaktivitet lammede flytrafik i Københavns Lufthavn
23-09-2025
-
Københavns værtskab for VM i gadeløb 2026 vil booste turismen
23-09-2025
-
Forbrugerombudsmanden retter kritik af grøn hotelmarkedsføring
23-09-2025
-
Turismeaktører var samlet om vinterturisme i København
23-09-2025
-
Nyt storhotel i Næstved sendt i offentlig høring
23-09-2025