Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s relancerer sine klassiske “Extra Value Meals” i USA i et forsøg på at vinde lavindkomstkunder tilbage.
De nye måltider, som spænder fra morgenmad til aftensmad, vil koste mellem 5 og 8 dollars og give en besparelse på cirka 15 pct. sammenlignet med enkeltkøb.
Franchisetagere, der oplever tab som følge af tilbuddene, vil blive midlertidigt kompenseret. Kæden understreger, at prisopfattelsen på menutavlen er afgørende i en tid, hvor mange forbrugere oplever økonomisk pres.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Booking.com får millionbøde for skjulte gebyrer
02-09-2025
-
HORESTA: Sommeren gav stærk højsæson
02-09-2025
-
Tre danske hoteller kan få Michelin-nøgler
02-09-2025
-
Minister lover handling på høje affaldsgebyrer
02-09-2025
-
McDonald’s satser på lavpris med relancering
02-09-2025
-
Ny hotelchef vil løfte Copenhagen Plaza
02-09-2025
-
Debat: Midtjylland mangler taxaer til turister
02-09-2025
-
Radisson indfører ny global betalingsplatform
02-09-2025
-
Amerikanske turister valfarter til Odense
02-09-2025
-
AI i drive-thru skaber udfordringer for Taco Bell
02-09-2025