Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har åbnet sin første butik på det afrikanske kontinent. Butikken ligger i Rabat, Marokkos hovedstad, og er samtidig nummer 100, der drives via franchise.
Ifølge adm. direktør Thomas Nørøxe er partnerskaber med lokale aktører nøglen til ekspansion i regioner som Nordafrika og Mellemøsten. I alt tæller kæden nu 450 butikker – en stigning fra 397 ved årsskiftet – og flere åbninger er planlagt i blandt andet Mexico senere i år.
Sidste år omsatte Joe & The Juice for 2,8 mia. kr., hvilket var ny rekord for kæden, der blev grundlagt i 2002.
Den internationale vækst understøttes af bl.a. investeringsselskabet General Atlantic, som ifølge Bloomberg arbejder mod en børsnotering i 2026. Thomas Nørøxe har tidligere udtalt, at målet er 1000 butikker globalt inden 2028.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025