Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har åbnet sin første butik på det afrikanske kontinent. Butikken ligger i Rabat, Marokkos hovedstad, og er samtidig nummer 100, der drives via franchise.
Ifølge adm. direktør Thomas Nørøxe er partnerskaber med lokale aktører nøglen til ekspansion i regioner som Nordafrika og Mellemøsten. I alt tæller kæden nu 450 butikker – en stigning fra 397 ved årsskiftet – og flere åbninger er planlagt i blandt andet Mexico senere i år.
Sidste år omsatte Joe & The Juice for 2,8 mia. kr., hvilket var ny rekord for kæden, der blev grundlagt i 2002.
Den internationale vækst understøttes af bl.a. investeringsselskabet General Atlantic, som ifølge Bloomberg arbejder mod en børsnotering i 2026. Thomas Nørøxe har tidligere udtalt, at målet er 1000 butikker globalt inden 2028.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Joe & The Juice træder ind på det afrikanske marked
27-09-2025
-
Scandic løfter sløret for nyt luksushotel i Aarhus
27-09-2025
-
McDonald’s klar med restaurant i Parken fra 2026
27-09-2025
-
Ankestyrelsen: Ulovlig kommunal støtte til Arena Næstved
27-09-2025
-
Small Danish Hotels ansætter ny marketingchef med brancheerfaring
27-09-2025
-
Kurhotel Skodsborg vinder international spa-pris for 2025
27-09-2025
-
Droneaktivitet udfordrer Danmarks image som trygt rejseland
27-09-2025
-
Bornholm udvalgt som europæisk testområde for bæredygtig madturisme
27-09-2025
-
Nordjyske destinationer i europæisk finale for bæredygtig turisme
27-09-2025
-
Scandic forfremmer restaurantchef til hoteldirektør i Aarhus
27-09-2025