Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har introduceret en ny digital chatagent på sin hjemmeside. Formålet er at give øens gæster hurtige og relevante svar – døgnet rundt og på flere sprog.
Chatagenten er baseret på Destination Bornholms egen vidensbase og skal supplere den eksisterende personlige betjening.
Ifølge destinationsdirektør Anders Wiberg er chatagenten en del af en bredere digital strategi, der skal øge Bornholms tilgængelighed og styrke øens position som attraktiv feriedestination. Den nye funktion kan betjene brugere på engelsk, tysk, svensk, norsk, polsk, hollandsk og fransk.
Chatagenten er tilgængelig direkte via destinationens hjemmeside og er koblet til Bornholms Turistinformation, hvor gæster fortsat har mulighed for at få personlig hjælp, hvis behovet opstår. Strategien er at kombinere digitale løsninger med nærværende service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025