Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har introduceret en ny digital chatagent på sin hjemmeside. Formålet er at give øens gæster hurtige og relevante svar – døgnet rundt og på flere sprog.
Chatagenten er baseret på Destination Bornholms egen vidensbase og skal supplere den eksisterende personlige betjening.
Ifølge destinationsdirektør Anders Wiberg er chatagenten en del af en bredere digital strategi, der skal øge Bornholms tilgængelighed og styrke øens position som attraktiv feriedestination. Den nye funktion kan betjene brugere på engelsk, tysk, svensk, norsk, polsk, hollandsk og fransk.
Chatagenten er tilgængelig direkte via destinationens hjemmeside og er koblet til Bornholms Turistinformation, hvor gæster fortsat har mulighed for at få personlig hjælp, hvis behovet opstår. Strategien er at kombinere digitale løsninger med nærværende service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotellerne redder turismesommeren med lille fremgang
12-10-2025
-
Ny luksusrestaurant åbner få meter fra kendt gourmetsted
12-10-2025
-
Airbnb vil have registreringspligt for korttidsudlejning
12-10-2025
-
Hotel Fjordgaarden får ny ejer efter næsten 20 år
12-10-2025
-
Dining Week fejrer 15 år med udsolgte restauranter
12-10-2025
-
McDonald’s-profil i Randers går på pension efter 33 år
12-10-2025
-
Regeringen vil forenkle regler for alkoholbevillinger
12-10-2025
-
Esbjerg Park lukker efter økonomiske udfordringer
12-10-2025
-
Feriebyplaner ved Ringkøbing Fjord sat i bero
12-10-2025