Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekom Group, Nordens største barkoncern, har forlænget sit mangeårige samarbejde med Carlsberg Danmark frem til udgangen af 2029. Partnerskabet, som har eksisteret i 25 år, handler nu ikke kun om ølleverancer, men også om ansvarlig alkoholadfærd og forbedret gæsteoplevelse.
Carlsbergs kampagne ”Drik med Respekt” bliver en central del af samarbejdet, som blandt andet skal få gæsterne tidligere ud i nattelivet. Ifølge Jeppe Kallesøe Odefey, adm. direktør i Rekom Group, skal det udvidede partnerskab bygge på innovation og datadrevet indsigt.
Carlsberg er Rekoms største leverandør, mens Rekom er Carlsbergs største on-trade-kunde. Fokusområderne for de kommende år bliver innovation, ansvarlighed og vækst på tværs af Rekoms mange barer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles front: Airbnb skal under politisk lup
09-10-2025
-
Stor afsløring: Netværk af skyggehoteller i København
09-10-2025
-
Dansk burgerkæde rykker ud i verden: Hungry Dane åbner i Schweiz
09-10-2025
-
Ny hoteldirektør og ny køkkenchef til Gram Slot
09-10-2025
-
HORESTA: Politisk indgreb mod Airbnb kan være på vej
09-10-2025
-
Rejse- og turismesektoren har brug for millioner af nye ansatte frem mod 2035
09-10-2025
-
Spanien slår turismerekord trods protester mod overturisme
09-10-2025
-
Små portioner hitter i USA – ikke samme tendens i Danmark
09-10-2025
-
Bygningskrav kan tvinge Comwell-hotel i Lyngby til ændringer
09-10-2025
-
Ny attraktion på Lolland tiltrækker over 100.000 gæster
09-10-2025