Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekom Group, Nordens største barkoncern, har forlænget sit mangeårige samarbejde med Carlsberg Danmark frem til udgangen af 2029. Partnerskabet, som har eksisteret i 25 år, handler nu ikke kun om ølleverancer, men også om ansvarlig alkoholadfærd og forbedret gæsteoplevelse.
Carlsbergs kampagne ”Drik med Respekt” bliver en central del af samarbejdet, som blandt andet skal få gæsterne tidligere ud i nattelivet. Ifølge Jeppe Kallesøe Odefey, adm. direktør i Rekom Group, skal det udvidede partnerskab bygge på innovation og datadrevet indsigt.
Carlsberg er Rekoms største leverandør, mens Rekom er Carlsbergs største on-trade-kunde. Fokusområderne for de kommende år bliver innovation, ansvarlighed og vækst på tværs af Rekoms mange barer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Justering af emballageordning er et vigtigt skridt i den rigtige retning
11-09-2025
-
EuroSkills 2025: Finaledagen venter branchens talenter
11-09-2025
-
HORESTAs nye overenskomster kan nu fås online og i trykt version
11-09-2025
-
Overnatningstal: Hotellerne oplevede pæn fremgang i juli
11-09-2025
PRESSEKLIP
-
Stjernekok forlader Søllerød Kro efter 12 år
11-09-2025
-
Aabenraa undersøger muligheder for at udvide hotelkapacitet
11-09-2025
-
Fynsk luksushotel overhaler d’Angleterre på topliste
11-09-2025
-
Royal Run vækker glæde blandt hoteller
11-09-2025
-
HORESTA: Pæn fremgang i hotelovernatninger i juli
11-09-2025
-
Udland: Fald i udenlandske turisters forbrug i USA
11-09-2025