Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flytningen betyder et farvel til à la carte og en satsning på faste menuer, hvor gæsterne kan vælge mellem forskellige delekoncepter – inklusiv en menu med drinks og snacks.
Ifølge marketingschef Morten Löwenstein passer den nye placering godt til konceptet.
Restauratør Thomas Oest ser frem til en skarpere profil, der favner både helaftensoplevelser og uformelle drinks.
Samtidig lover Madklubben flere spændende initiativer i Aarhus, blandt andet i den gamle telegrafbygning i Kannikegade.
Læs hele historien hos Aarhus Stiftstidende (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025